sobota, 7 lipca 2012

Taki tam misz-masz + rozdanie w ramach akcji testuj z "TheOleskaaa"


Pomału wracam do świata żywych. Jak to mawia dzisiejsza młodzież : „choroba ssie!”. Na szczęście mój nos przestaje przypominać rwący strumień, a ja wyleczyłam się z gorączki i końcu po raz pierwszy od kilku dni (obczajcie temat – Oleśka musiała być naprawdę chora!) włączyłam laptopa. 

Tyle notek czeka na napisanie i zdjęć na obrobienie, ze nie wiedziałam od czego zacząć i dlatego padło na notkę zupełnie z innej beczki, Misz-masz, pomieszanie z poplątaniem.
Na osłodę chorowania w te tropikalne upały dotarły do mnie dwie paczki. Wczoraj kurier dostarczył mi trzy lakiery z najnowszej kolekcji China Glaze „On Safari”.

chg safari
chg safari2

Trafiły mi się Man Hunt (kremowy granat, bardzo podobny do First Mate z kolekcji Anchors Away ale nieco mniej przykurzony), Desert Sun (musztardowy żółto-beż) i Jungle Queen, który miał być odpowiedzią na „chanelowski” Paradoxal. Tym ostatnim podjarałam się strasznie, ale niestety zawiódł mnie. W buteleczce pięknie widać w nim fioletowe refleksy natomiast paznokciach trzeba dłuuuugo się przyglądać ustawiając paznokcie pod różnym kątem, żeby te fioletowe tony dostrzec, bo inaczej to kolejny szarawy błotniaczek.

chg safari3
[zdjęcie jest pomarańczowawe, bo zapomniałam odsłonić rolety, ale planuje pokazać swatce każdego z tych lakierów w osobnej notce:)]

Dzisiaj rano podreptałam na pocztę odebrać paczuchę-niespodziankę, jaką sprawiła mi moja psiapsiółka czyli Beauty-labyrinth. W środku znalazło się kilka rzeczy z Flosleku – już zaciera łapki z myślą o testowaniu, szczególnie szamponu, bo co jakiś czas borykam się z łupieżem;(

b-l

Zaraziła się też lakierową biżu i zrobiła dla mnie przeeecudne kolczyki (od razu widać, że oleśkowe – błękit, Glitter i koty haha!) 

b-l2

Thanx once again Bejb!:*

Jako (mam nadzieje) miły akcent na zakończenie mam dla Was małe rozdanie. Sama nie zdołam przetestować ani tym bardziej zużyć takiej ilości podkładów, więc tak jak zapowiadałam jakiś czas temu na FB, postanowiłam się z Wami podzielić. Nie musicie robić nic specjalnego, wystarczy, że pod ta notką zgłosicie chęć udziału w akcji „Testuj razem z TheOleskaaa” i zostawicie namiary mailowe do siebie. Fajnie byłoby gdyby wybrane osoby napisały potem szczerą i rzetelną recenzję produktów, które otrzymają, ale nie jest to wybitnie obligatoryjne. Wybrańców będzie trzech. Co jest do zgarnięcia?

rozdanie-floslek
rozdanie-lirene
rozdanie-lirene2

- I zestaw – Ideal Skin @nti @cne z Flosleku w dwóch odcieniach – jasny i opalony
- II zestaw – Lirene Shiny Touch w dwóch odcieniach – beżowy i tirami su
- III zestaw – Lirene City Matt w odcieniu – beżowy

Jako, że są to produkty polskich marek musicie być świadome, że niestety nie będą nadawały się dlka kompletnych bladzi ochów, ale jako, że jest lato, pomyślałam, że kilka bardziej śniadych czytelniczek bloga też się znajdzie:) Wyniki ogłoszę 15 lipca.  Jesteście chętne?
Posted By: TheOleskaaa

Taki tam misz-masz + rozdanie w ramach akcji testuj z "TheOleskaaa"

Share:

Post a Comment

Facebook
Blogger

113 komentarzy:

  1. Fajne lakiery, ale trochę jesienne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to własnie jesienna kolekcja - oni zawsze wypuszczaja duzo wczesniej:)

      Usuń
    2. Baldzio baldzio chetnie przekonam się czy sa to fajne kosmetyki :P ewaewak@tlen.pl

      Usuń
  2. Ja jestem zainteresowana ;) Chętnie potestuję z TheOleskaaa! ;) Mój adres - magda.em@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super :)
    zgłaszam się i ja - agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj bardzo chętne przetestuję :) Baardzo ;)

    ania.sitarska@gmail.com

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przetestuje z TheOleskaaa email magdap_96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z chęcią chciałabym je przetestować :)

    ada.adunia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią przetestuję te podkłady, a tym bardziej z TheOleskaaa :*
    anettadab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze niczego makijażowego z Lirene i Floslek ;)
    Więc też jestem chętna na testowanie :)

    power.hime@gmail.com

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja! Ja! Ja!
    Chętna zwłaszcza na zestaw II - rozświetlający, bo dokładnie tego moja cera potrzebuje :)

    gale@o2.pl ;)

    Olga, daj nam tu jakiś basen wyłożony bo brzegi lodem, bo mam dziwne wrażenie, że jak temperatura podskoczy jeszcze choć o 1 stopień to zacznę się rozpuszczać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo chętnie przetestuje razem z TheOleskaaa ! I najchętniej przetestowałabym zestawik numer III, bo strasznie się świecę... :(

    thezabitt@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli nie dla bladych to niestety nie dla mnie, ja wiecznie jestem blada nawet jak staram się opalić :P
    Pozdrawiam, miło, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj pierwszym zestawem kusisz :)
    Chętnie przetestuję razem z TheOleskaaa :D
    aga006@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się ładnie opaliłam nad Bałtykiem i szukam ciemnego podkładu chociażby do zmieszania ;) Chętnie bym wypróbowała.
    eliksir1681@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Chętnie przetestuję razem z TheOleskaaa :D
    xfinepix@gmail.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze chętnie przedestuję nowe kosmetyki ;)
    bogusia_szewczak@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  16. Oleska, jakie Ty masz zawsze zadbane i ładnie pomalowane paznokcie. Piękniusio:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aha, no i z ogromną przyjemnością przetestuję kosmetyki:) karolina.szymurek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przetestuję z TheOleskaaa, zwłaszcza że nie miałam jeszcze styczności z tymi podkładami :)

    tylda2@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja, ja, ja :) bloggingbobo@gmail.com chętnie potestuję coś polskiego, tym bardziej, że te firmy NIE testują na zwierzętach, a moje dotychczasowe podkłady pochodzą z firm testujących (właśnie je denkuję, potem trzeba będzie poszukać czegoś nietestującego, na razie myślałam o Revlonie, ale polskie firmy też mogą być inteteresujące). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. za podkłady podziękuję ale takie kolczyki-koty to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś napisz do Beauty-Labyrinth na pewno Ci zrobi:D a podkłady sama rozdawałaś to nie chcesz:P

      Usuń
  21. ja bym chciała wziąć udział w akcji „Testuj razem z
    TheOleskaaa” :) oczywiście recenzja będzie później, jeśli mi się uda :)
    mój mail: nelsoneczka@gmail.com

    jezu, koty :o jakie cudne, uwielbiam koty w każdej postaci :p

    i granat mi się też podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią przetestuję ;)
    patrycja_kama@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Żadnych z tych podkładów jeszcze nie miałam, więc z przyjemnością się zgłaszam :)

    kasia379@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z chęcią wezmę udział w Oleskowej akcji! Problemu z napisaniem rzetelnej oceny produktów na pewno nie będzie ;)
    Mój adres mailowy: dagmara.abel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również bardzo chętnie mogę wypróbować jakiś podkład, gdyż właśnie jestem w fazie poszukiwań idealnego :)

    kajka167@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się do testowania razem, fajny pomysł, oto mój email: marinacasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. musztardowy lakier jest pięknyyy!
    i te kolczyki z kotami, chętnie sama bym takie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie bym przetestowała II zestaw :)
    A co do lakierów- musztardowy jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja chętnie przetestowałabym i dodała recenzję zestawu nr 3
    mój mail: tygrysek182@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również chętnie przetestuję :)
    aggaa94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten lakier co masz na paznokciach wygląda świetnie!
    zgłaszam się do testowania i nawet recenzję chętnie napiszę! :)
    zuzanna.jeslaw@gmail.com

    Buziaki1

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się zgłaszam :)
    magdawe02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja też się zgłaszam ;)
    katarzynabryndal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się
    miska1999@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się zgłoszę :)

    betib1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem chętna, mail: lacquermaniacs@gmail.com

    Jestem ciekawa tego lakieru po prawej;) ma dość niespotykany kolor. A kolczyki są przecudne!:D

    OdpowiedzUsuń
  37. cieszę się, że sprawiłam Ci radochę :) koty wyglądają super :P mam nadzieję, że będą się dobrze nosić :) Buzioooooooooool nochalu-smarkalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz się nosza:D a widziałas jak wybitnie zapozowały do zdjęcia? modelki takie że hoho:D

      Usuń
  38. Łojoku!! Ja z całą pewnością najbardziej chętna byłabym na podkład z Lirene w wersji rozświetlającej. Nie tylko latem (zwłaszcza) ale i porą zimową uwielbiam makijaż w stylu glow! Nigdy nie kupuje i nawet nie testuje w drogeriach podkładów matujących tak więc chyba czas na wielkopomną chwile aby TESTOWAĆ RAZEM Z OLEŚKĄ !!! :>
    a poniżej mój meil:
    paula.strenczak@wp.pl

    pozdrawiam ciepło :>

    OdpowiedzUsuń
  39. Koty cudne:). Nie miałam przyjemności testować tych produktów więc się zgłaszam do testowania z The Oleskaaa. natalia.wojciechowska1988@gmail.com. Pozdrowienia z pięknej plaży w Rewie:).

    OdpowiedzUsuń
  40. Alez ten brazowy lakier pieknie Ci sie blyszczy, masz dobry top coat :) :)

    Bardzo chetnie przetestuje polskie marki, wstyd przyznac ze po nie nie siegam!
    lavieselonmarie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna ta jesienna kolekcja :)
    I ja się zgłaszam bellabeauty@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie przetestuje z TheOleskaaa :)
    ola302m9@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. podejmę się wyzwania ;)
    karolina.siwa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie spróbuje akurat nie mam ani kasy ani podkładu :) roksana.zych192@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja tym razem dam szansę innym, bo mimo lata jestem bladziochem. ;P Filtry z Pharmaceris robią swoje, bo nawet piegi na nosie mi nie wyszły. ;]
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. UUU ja się zgłaszam ja , ja , ja :)

    Mam ostatnio poważnego fioła na punkcie mazideł do buzi :D jeśli będzie za ciemny ( bo ja jestem "bladzioszkiem" ) każe testować go mamie więc na pewno się nie zmarnuje a recenzje też napiszę co o nim sądzę itp :)

    Mam pytanko, ile masz aktualnie lakierów do paznokci :)


    AAA moje namiary sahara74@wp.pl

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Przetestuję chętnie ;)

    eewelinka15@wp.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie przetestuję.
    Mój mail: black_widow@op.pl
    Zapraszam też na rozdanie do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  51. też bym chciała przetestować :) mój mail: aleksablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Chce testować razem z TheOleskaaa... wręcz pragnę :) i chętnie napisze recenzje :) paulina.malek2@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie potestuję z Tobą :D mail- jjagoda93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo chce testować razem z TheOleskaaa :))
    ankak1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. o tak chętnie przetestuję
    i recenzję też mogę napisać :)
    zestaw pierwszy jest boski
    turkiewiczkasia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie przetestuję.
    null-cloth-exception@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. pewnie, że chętnie potestuję z oleśką :D
    fajnie, że wróciłaś :)
    gosiaq93.blogspot@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie przetestuję :)

    paula.kolak@gmail.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam chęć udziału w akcji „Testuj razem z TheOleskaaa” :DD
    p4aula4aa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Baaardzo chciałabym wziąć udział w akcji „Testuj razem z TheOleskaaa” :-)
    ilonkakk81@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. o takkk chętnie przetestuję!:)
    i recenzję też mogę napisać :):)

    ina-89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. testujmy zatem :) basiazachnik@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się do testów:) paulina80@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie przetestuje :)
    joasia121207@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętna do testowania - zgłasza się!;)
    moniczka795@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. wow! oczywiście, że się zgłaszam zwarta i gotowa do
    'testuj z The Oleskaaa'! Tak mi się podoba ten Lirene!
    iwonulka1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. z chęcia przetestuje ;)

    shine20@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Testuj razem z TheOleskaaa
    Mam chrapkę na Lirene z racji tego że już testowałam Lirene City Matt może uda mi się zdobyć Lirene Shiny Touch :))
    kamila3071@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo chętnie przetestuję:)Lubie nowości:) narin15@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem bardzo chętna na wzięcie udziału w akcji „Testuj razem z TheOleskaaa” :)
    karcia_151@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. chętnie przetestuje
    pati1661@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się ;)
    wiolcia14@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się na zestaw 1:) boskejsza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się i ja ;)
    weronikakrzyzanowska(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. 'testuj razem z TheOlesska' z checia przetestuje zestaw z floslek. agatis18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie przetestuję podkłady;)moj mail olus0607@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  77. 'testuj razem z TheOlesska' z checia przetestuje podkłady: rasta.dzabcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja oczywiście też się zgłaszam
    patrycja2118@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja chętnie potestuję z tobą i skrobnę coś na blogu;)
    aleksandra11245@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. 'testuj razem z TheOlesska' pandaemi@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja się zgłaszam do testowania :) Chętnie porecenzuję. tiger.lilly@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten lakier Man Hunt ma wprost rewelacyjny kolor!
    ________________________________________
    Jak najbardziej chętna do przetestowania, tym bardziej, że niedawno zaczęłam blogowanie :) niecodziennaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo chętnie zgłaszam się do akcji "testuj razem z TheOlesska". Jeśli mogłabym wybrać, poproszę o podkład Shiny Touch w kolorze beżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  84. pisze się :) pinkisz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. chętnie przetestuję te podkładziki !!! ewa.gromek83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja nie jestem bladziochem, więc się zgłaszam ochoczo di testowania i napisania recenzji :)

    espe.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Chętnie przetestuję . agusia271@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Z wielką chęcia przetestuje.
    alexandra321@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo chętnie przetestuję:)
    peka6@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  90. haha :D rozdanie to od razu wszyscy komentują :P ja jestem wierną fanką, ale akurat podkładu nie potrzebuję, dlatego namiaru nie zostawiam :D Pozdraiwam!
    Sowelo23

    OdpowiedzUsuń
  91. A czemu by nie :-)
    iza.s13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Lakiery mają ładne kolory, ale i tak najbardziej spodobały mi się kolczyki :D
    do testowania się nie zgłoszę bo nie używam podkładów ;p

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się :)lena-1956@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj,

    Ja z wielką przyjemnością wezmę w tym rozdaniu udział :-)

    a.ostajewska@wp.pl

    pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja z chęcią potestowałabym z "TheOleskaaa" , ponieważ mieszkając w Niemczech nie mam dostępu do tych kosmetyków .
    Gorzej będzie z recenzją , gdyż nie prowadzę bloga . Jedyne co to mogę się tylko tobie zwierzyć na temat danego produktu heh ;)) Pozdrawiam.... kornelczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo chętnie przetestuję:)
    anetka_52@wp.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja chetnie przetestuje :) Bladziochem nie jestem, raczej z tych sniadych :D
    Buziaki;* Aga
    agusia_sabuda@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. z wielką chęcią przetestuje paaulinqs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. „Testuj razem zTheOleskaaa” marcelinafor18@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam akces do bycią testerką The Oleśki :)
    czarnulka1600@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. O nie zna tej marki więc bardzo chętnie przetestuje te produkty razem z "Testuj z TheOleskaaa" choć wiem że i tak nie wygram :P
    julias2609@wp.pl (tak na wszelki wypadek)

    OdpowiedzUsuń
  102. wyrażam chęć wzięcia w akcji! ;)
    pycia_12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Chce chce chce przetestować te podkłady razem z Tobą ;)
    lipale90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Te kolczyki koty są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

© TheOleskaaa Dostosowanie szablonu: one little smile